top of page

הכפר הגלובלי דובאי

דובאי היא שם נרדף לגאונות ויוקרה מלאכותית, מה שהופך אותה ליעד שנמצא ברשימות "חובה" רבות. הכפר הגלובלי דובאי הוא אטרקציה תיירותית פופולרית בדובאי- מדובר על אחד מהאירועים המשפחתיים הבולטים של העיר, המושך קהל קהל בינלאומי גדול של מבקרים ומטיילים מרחבי העולם כדי ליהנות ממגוון תכניות בידור וקניות. באופן כללי, מזג האוויר בדובאי נעים ורגוע לאורך כל האירוע. זה, בשילוב עם העובדה שאפשר לקבל הזדמנות לטעום מגוון טעים של חוויות קולינריות במקום אחד, תורם להצלחת הכפר הגלובלי, שראוי לכל התמורה שהוא מקבל. הכפר הגלובלי דובאי הוא למעשה פרויקט התיירות, הפנאי והבידור הגדול בעולם, עם יותר מ-5 מיליון מבקרים בכל עונה מכל רחבי העולם. העונה הנוכחית של הכפר הגלובלי התחילה ב-25 באוקטובר 2022 והיא תמשך עד עד ה-29 באפריל 2023, תקופה שבמהלכה אלפי חנויות יהיו פתוחות לתיירים שיוכלו לרכוש מגוון של מוצרים בינלאומיים, ליהנות מפעילויות רבות, כולל מופעי תיאטרון ורכבות הרים למבוגרים וילדים כאחד. במשך עונות רבות, מדד שביעות הרצון של המבקרים הגיע לציון מושלם של 9/10 והעונה הזאת צפויה להיות אפילו טובה יותר. אנשים רבים מתכננים את הטיולים שלהם לדובאי במהלך הפסטיבל הזה, וזה סימן לפופולריות שלו. הכפר הגלובלי הוא פלטפורמה בינלאומית המאפשרת למדינות להציג את עצמן ואנשים ללמוד עליהן יותר.


הכפר הגלובאלי בדובאי


איזה ביתנים גלובליים נמצאים בכפר?

ניתן לבקר ב- 27 ביתנים המייצגים 78 מדינות מרחבי העולם. בעונה זו תוכלו למצוא ביתנים של הם איחוד האמירויות הערביות, ערב הסעודית, קטאר, בחריין, כווית, אפגניסטן, אפריקה, אמריקה, סין, מצרים, אירופה, הודו, איראן, עומאן, יפן, דרום קוריאה, לבנון, מרוקו, פקיסטן, פלסטין, סוריה, תאילנד, טורקיה, תימן, רוסיה. בעונה זו, נוספו שתי מדינות חדשות למערך הביתנים - קטאר ועומאן.


איפה כדאי לאכול?

הנשה, האוכל יהווה מוקד עצום בכפר, עם התווספותם של של יותר מ- 100 מסעדות חדשות, בתי קפה, קיוסקים ודוכני אוכל רחוב, והאורחים יוכלו לבחור מתוך 200 אפשרויות אוכל באתר, כולל שפע של מוסדות אוכל ותיקים ואהובים שיצטרפו לשמות החדשים. בין היתר, תוכלו למצוא גם מגוון אוכלי רחוב הממוקמים לפי נושא - ברחוב האושר ( Happiness Street) יש מבחר חנויות המוכרות מגוון פריטי מזון מהיר; השוק הצף מלא בפינוקים מתוקים ומלוחים אסייתיים; ה-Chaat Bazar ההודי מספק מזון מהיר הודי אותנטי לשולחן שלכם, ורחוב Fiesta מספק חווית אוכל פיוז'ן ייחודית.


שווקים בכפר הגלובלי

מהן האטרקציות העיקריות בכפר הגלובלי דובאי?

בנוסף לביתנים, כדאי לבדוק גם את כפר המורשת ואת הבמה המרכזית שבה מתקיימים מופעים יומיים, מופע פעלולי מהירות תיאטרון ילדים. יש מופעי מזרקות אש, ערימות של אוכל רחוב טעים לאורך רחוב קיוסק, בזאר צ'אט הודי ושוק צף. יש גם את אזור הקרנבל הענק עם המון רכבות הרים ומתקנים. בקרנבל יש מספיק אטרקציות כדי לבדר את כולם במהלך הביקור שלהם. יריד השעשועים המשוכלל הזה מציע מגוון רכבות מרתקות ואזורי משחק שתוכננו במיוחד עבור מבקרים צעירים יותר. גלגל העולם הוא מרפסת תצפית בגובה 60 מטר המציעה נוף פנורמי של הכפר הגלובלי כולו. ניתן למצוא אותה בלב אזור הקרנבל. במתחם תוכלו גם ליהנות ממגוון חוויות מיוחדות, לרבות הבית הרדוף בסגנון מלון טרנסילבניה. וכמובן - יש גם דוכני חטיפים רבים שניתן למצוא בשטח הקרנבל. האטרקציות החדשות לעונה הנוכחית יהיו ה-Global Village Big Balloon - בלון הליום מסיבי שיכול לצוף לגובה של בניין בן שש קומות (כ-61 מטר מעל פני הקרקע), לצידו יהיה אתר "בית הפחד" - עם בית קברות רדוף רוחות. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בכפר - Ripley's Believe It or Not! – אמורה לחזור עם יותר מ-50 תערוכות חדשות - כ- 200 אטרקציות בסך הכל. ולכל אלו תצטרף גם חווית "הדרך האסיאתית".


הופעות חיות בכפר הגלובאלי

מהו Ripley’s Believe It or Not! Museum?

כדאי לכם להאמין לזה. אחד האוספים המוזרים ביותר של מוזרויות טבעיות, מדעיות, אמנותיות ואנושיות הקים את ביתו בכפ. זהו האוסף ראשון מסוגו במזרח התיכון, בו המבקרים יכולים לצפות בתערוכות של בני אדם ובעלי חיים, פריטים אקזוטיים הכוללים ראשים וגולגולות מכווצים בצורה אותנטית, אשליות חזותיות מטריפות, ועוד המון דברים מוזרים ונפלאים. יש שש גלריות בנושא, וגם מבוך מראה, לאמיצים שמוכנים להתמודד איתו.



ומה עם קצת שופינג?

הכפר הגלובלי הוא מקום אידיאלי לרכישת מזכרות מרחבי העולם, מבלי לנסוע לשום מקום. ובשנת 2022, יש תוספת קניות חדשה - חווית "הדרך האסיאתית" הכוללת אומנויות ומלאכות אותנטיות מ-13 מדינות חדשות באסיה (שאין להן עדיין ביתנים) - סרי לנקה, אינדונזיה, קמבודיה, מלזיה, ברוניי, לאוס, הונג קונג, טייוואן, וייטנאם, נפאל, בהוטן, מיאנמר והפיליפינים. תוכלו לטייל גם בשוק האפריקאי - מקום נהדר למצוא בו מוצרי יופי טבעיים ותכשיטים מסורתיים, בעוד שהנשמה ההודית מתגאה במגוון הנרחב של מוצרי טקסטיל. מוצרי אופנה הם מה שהדוכנים במזרח אסיה (במיוחד בתאילנד וסין) ידועים בהם ביותר. הכפר הגלובלי מציע כל מה שאתם צריכים, מבגדים ועד עבודות יד. אז למה אתם מחכים? העונה בעיצומה ולא כדאי לפספס!


54 צפיות

Kommentit


bottom of page